пятница, 14 июня 2013 г.

Модуль 11. Рефлексія

ИЗ ВСЕГО ТОГО, ЧЕМУ Я НАУЧИЛАСЬ НА ЭТОМ ТРЕНИНГЕ, Я ДУМАЮ, ЭФФЕКТИВНЕЙШИМ ДЛЯ ОБУЧЕНИЯ МОИХ УЧЕНИКОВ БУДЕТ.......
... УМЕНИЕ СОЗДАВАТЬ СВОЙ БЛОГ;
...УМЕНИЕ ЭФФЕКТИВНОГО ПЛАНИРОВАНИЯ (ВСПОМНИТЕ ПРО 6 П:))))
...УМЕНИЕ СОЗДАВАТЬ ФОРМЫ ДЛЯ ОПРОСА...

Огромное спасибо нашему тренеру Дмитрию Михайловичу Плоских!
Теперь могу точно сказать, что уровнями профессионализма педагога точно есть те,  которые отражены в схеме:


Желаю всем успехов и педагогического роста!!!



Модуль 10. Рефлексия

Спочатку дуже здивувало нове слово - ФАСИЛІТАЦІЯ. Однак після проходження 10 модуля тренінгу стало зрозуміло, що це просто різні техніки постановки питань для учнів.
Створюють презентації, публікації, блоги, будь-які таблиці, для того, щоб забезпечити високий рівень навчання, кий буде базуватися відповідно до вимог учнів до навчання.
Після проходження даного модуля я навчилася створювати різні документи для фасилітації.
Закінчила створення власного портфоліо

Модуль 9. Рефлексия

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме -я з'ясувала як  можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні, мене здивували деякі методи зокрема збільшення шріфту, для роботи з учнями з особливими потребами. Багато методів я використовую в своїй роботі, але були і нові для мене методи. Дуже вдалою та корисною на мою думку здається  форма   самоспрямування учнів. Я побачила, як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів.

Модуль 8. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес, як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей.Я зрозуміла нарешті, що оцінювання, яке будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття. Електронна бібліотека мене вразила великою кількістю різнообразних форм і шаблонів, які можна вільно використовувати (змінювати для своїх потреб). 

среда, 12 июня 2013 г.

Модуль 7. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені при створенні прикладу учнівської роботи , уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання; а також,  як забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерної презентації учнівського проекту.
За допомогою даного модуля мої колеги поділилися своїм досвідом використання Інтернет у навчанні учнів. Створення прикладу учнівської роботи допомогло мені пояснити учням мої очікування від проектів та покращити їх навчання. Дослідила питання, як допомогти учням успішно адаптуватися до виконання самостійного дослідження, створення власної роботи, активної праці та успішного виконання цієї роботи. 



Модуль 6. Рефлесія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме як у цьому модулі ви досліджували різні можливості використання сервісів Інтернету, зокрема деяких сервісів. Дізналася, які ресурси та інструктаж знадобляться вашим учням для того, щоб вони могли правильно й ефективно використовувати онлайн-інструменти для співробітництва і спілкування.




вторник, 11 июня 2013 г.

Модуль 5. Рефлексія

Даний модуль допоміг мені визначити навчальні потреби учнів, ще раз повторити, як  планувати, як навчати учнів за методом проектів з використанням ІКТ та формувати в них навички 21 століття при реалізації завдань проектів.
Зрозуміти, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання  учнів.
Обрати шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень, навчити учнів правильно використовувати ці ресурси, дотримуючись закону про авторські права. Список використаних ресурсів має бути створений для учнів усіх вікових категорій учнів.
Однак учні повинні розуміти, що не усі факти, викладені в Інтернеті, достовірні.